Service
Is een product klaar voor de markt? Ook daarna verlenen we uitgebreide service. Bijvoorbeeld op het gebied van verzending, distributie, opslag, kalibratie, onderhoud en reparaties. We gaan altijd voor een zo lang mogelijke levensduur en zo hoog mogelijke kwaliteit.
Na de productie richten we een logistiek systeem op maat in. Hiermee garanderen we flexibele en tijdige levering van uw product. We kunnen oplages opslaan in ons magazijn in IJzendijke en op afroep direct naar de eindgebruiker opsturen. Ook extra voorraad en specifieke onderdelen kunnen we bewaren en verzenden.
Mogelijke reparaties buiten de standaardgarantie pakken wij op. Hiervoor zetten we een persoonlijk RMA-portaal op, waarin uw producten staan geregistreerd. Van hieruit kunt u producten aanmelden en eventueel terugzenden. En voordat u een defect apparaat terugstuurt, leveren wij als nodig een vervanger. Al deze afspraken leggen we vast in een SLA; een servicelevel-agreement.
We stellen hoge eisen. Aan onszelf, én aan onze producten. Want voor onze partners is alleen het beste goed genoeg. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van het ontwerp en de productie. Door middel van kwaliteitsrapporten en verbeterprocessen garanderen we een optimale aanpak.
We ondersteunen de volledige levenscyclus van een product. Hierbij houden we winstgevendheid en duurzame groei scherp in de gaten. We zijn continu bezig met vernieuwing en verbetering. Bijvoorbeeld middels kwaliteitsbijeenkomsten en rapportages. Is er een nieuwe norm van toepassing, of een component verouderd? We nemen initiatief en geven advies.
Unitron creëert high-end lifescience-apparaten. Van ontwerp tot eindproduct, en van certificering tot serieproductie. Dat doen we al meer dan 30 jaar voor medische wereldspelers. Samen tillen we de gezondheidszorg naar een hoger niveau.
Bekijk onze expertises